Akcelerator Wiedzy
Dla kogo szkolenia, warsztaty, spotkania biznesowe akceleratora wiedzy?
- start-up’y
- specjaliści wolnych zawodów
- mikro, małe przedsiębiorstwa
- biznesy średniej wielkości i firmy rodzinne będące w procesie rozwoju lub zmiany
Kiedy najbardziej przydają się uczestnictwo w naszych szkoleniach, warsztatach i ścieżkach rozwojowych?
Przedsiębiorcy uczestniczący w wydarzeniach Akceleratora Wiedzy najczęściej stoją przed następującymi wyzwaniami:
- jak zbudować silną markę firmy i jakie korzyści to daje?
- kiedy zdecydować się na zmianę wizerunku marki?
- jak zbudować przewagę konkurencyjną firmy?
- jak napisać i wdrożyć strategię marketingową w czasach ciągłych zmian?
- jak stworzyć przemyślaną politykę cenową i nie “walczyć” z konkurencją tylko rabatami?
- jak zbudować silną markę osobistą, która nie będzie oparta tylko na “płytkim” wizerunku?
- jak ułożyć biznes, aby działał jak dobrze naoliwiona maszyna, jak w “szwajcarskim zegarku”?
- jak prowadzić zebrania zespołowe, aby zachęcić współpracowników do aktywnego włączenia się w działania firmowe?
- jak zaplanować najlepszą współpracę między działami firmy?
- jak zwiększyć motywację i współodpowiedzialność za wyniki firmy wśród jej pracowników?
- jak wprowadzić nowy produkt na rynek?
- jak dopasować produkt lub usługę do zmian w obszarze zachowań konsumenckich? (zwyczaje zakupowe, trendy, demografia)
- jak zwiększyć sprzedaż produktów i usług?
- jak wspierać dział handlowy i obsługę klienta, aby łatwiej realizować cele biznesowe?
- jak strona internetowa może wspierać sprzedaż?
- jak zdiagnozować kluczowe problemy w firmie, które blokują jej rozwój?
- jak zaplanować długofalowy rozwój firmy?
- jak dotrzeć do wybranej grupy klientów, aby łatwiej sprzedawać produkty i usługi?
- jak przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową?
- jak przeprowadzić digitalizację/cyfryzację firmy?
- jak zadbać o spójną i wyróżniającą się identyfikację wizualną firmy, produktu lub usługi?
- jak wykorzystać w firmie pełen potencjał nowoczesnych narzędzi marketingowych?
- jak współpracować z agencją reklamową/marketingową przy tworzeniu strony internetowej lub materiałów promocyjnych?
- jak racjonalnie wydawać budżet przeznaczany na marketing?
- jak zbudować model biznesowy firmy?
- jak skutecznie przeprowadzić sukcesję w firmie rodzinnej z uwzględnieniem działań marketingowych?
- jak zatrudnić do firmy najlepszych pracowników i utrzymać obecnych? (employer branding – budowanie marki pracodawcy)
- jakie wyzwania stoją przed współczesnymi managerami i jak im sprostać?
- jak rozwijać kluczowe kompetencje managerskie?
- jak zbudować zmotywowany, wspierający się i osiągający wyniki zespół?
- jak korzystać z wiedzy ekspertów zewnętrznych?
- jak zbudować firmę opartą na wiedzy?
- jak z sukcesem wdrażać zmiany?
To wybrane pytania, z jakimi przedsiębiorcy zgłaszają się na nasze szkolenia, warsztaty, programy rozwojowe, eventy networkingowe i inne.
Dołącz ze swoją firmą do nas i wybierz jedną, dwie lub nawet 3 ścieżki rozwojowe, które oferujemy. Więcej o rekrutacji przeczytasz tutaj.
A jeśli chcesz zobaczyć listę naszych wydarzeń wziąć zerknij tutaj.