akcelerator wiedzy reklama

Budowanie wartości usługi lub produktu w oczach klienta

B

04 marca o godzinie 8.00 w hotelu City Bydgoszcz odbyło się trzecie spotkanie przedsiębiorców, którzy dołączyli do Akceleratora Wiedzy. Tym razem tematem przewodnim było budowanie wartości firmy w oczach klientów.

Wartości i zasady

Spotkanie rozpoczęło się od krótkiego przypomnienia tego, co działo się dwa tygodnie wcześniej. Wówczas uczestnicy Akceleratora Wiedzy wypracowali wspólnie wartości i zasady, którymi warto kierować się podczas pracy zespołowej. Jednocześnie wypracowana wiedza stała się kontraktem szkoleniowym grupy, który posłuży w przyszłości jako ramy efektywnej współpracy.

Dzielimy się doświadczeniem

Kolejnym elementem spotkania była prezentacja Anny Zaprzelskiej, właścicielki marek Lemoncraft i Hobby Place. Ania, na przykładzie swojej firmy opowiedziała pozostałym uczestnikom jak narzędzia ‚wartości i zasad firmowych’ pomagają jej na co dzień zarządzać kilkunastoosobowym, rozproszonym zespołem. Krótką, około 15 minutowa prezentację zakończyła sesja pytań i odpowiedzi. To właśnie największa wartość, która odróżnia Akceleratora Wiedzy od innych klubów biznesowych. Ten moment, kiedy przedsiębiorca, który ma świetnie poukładaną i działającą rzecz w swoim biznesie chętnie dzieli się nią z innymi. Sesję pytań zakończyły gromkie brawa dla Ani, jako uznanie w stworzeniu tak przejrzystego systemu, który pomaga jej w zarządzaniu ludźmi.

Zaskoczenie, „złamanie schematu”, wyróżnienie się

Uczestnicy Akceleratora Wiedzy podczas różnego rodzaju ćwiczeń, warsztatów i prezentacji zachęcani są do testowania, eksperymentowania i próbowania nowych rzeczy. To wszystko w myśl biznesowej zasady – „wyróżnij się, albo zgiń”. Nie inaczej jest jeśli chodzi o przedstawianie się. Prowadzący spotkanie, a zarazem opiekun Akceleratora Wiedzy – Patryk Piłat przygotował dla grupy kreatywne ćwiczenie szkoleniowe związane z jeszcze lepszym poznaniem firm wszystkich uczestników. Przez kilka minut, w całkowitym skupieniu grupa pracowała nad swoimi wypowiedziami, a następnie przyszedł czas prezentacji.

Z każdym spotkaniem uczestnicy coraz lepiej poznają się, wspierają wiedzą, doświadczeniem i poleceniami. A to wszystko bez „sztywnego” regulaminu, przymusu i wymogów jakiejkolwiek umowy.

Mini-szkolenie biznesowe

Następny etap spotkania to mini-szkolenie, którego tematem było: „Jak zbudować wartość produktu/usługi w oczach klienta?” Temat wzbudził na sali ożywienie, ponieważ dotykał tak ważnych dla przedsiębiorców kwestii jak odpowiednia cena, wybór segmentów klienta, dobrze „skrojona oferta”, walka z konkurencją. Moduł szkoleniowy zakończyła sesja dyskusji grupowej, w której uczestnicy podzielili się swoimi doświadczeniami w tym temacie.

Zakończenie

Spotkanie zakończyło się ogłoszeniami wewnętrznymi Akceleratora Wiedzy oraz zapowiedzią kolejnych tematów, które zostaną przepracowane w grupie już 18.03.2019.

O autorze

Patryk Piłat

Akcelerator Wiedzy to miejsce rozwoju dla firm z sektora MMŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa). To szkolenia, warsztaty, konsultacje, projekty oraz programy rozwojowe.
Dołącz ze swoją firmą do nas już dziś. Naładują ją wartościową wiedzą i przyspiesz jej rozwój. Jak w akceleratorze.

Dodaj komentarz

O Akceleratorze Wiedzy

Akcelerator Wiedzy

To miejsce rozwoju dla firm z sektora MMŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa). To szkolenia, warsztaty, konsultacje, projekty oraz programy rozwojowe.
Dołącz ze swoją firmą do nas już dziś. Naładują ją wartościową wiedzą i przyspiesz jej rozwój. Jak w akceleratorze.

Kategorie wiedzy

Szybki kontakt

Znajdziesz nas: